Serwis i reklamacje


SPRAWDŹ STATUS

Jeżeli chcesz sprawdzić aktualny status swojego zgłoszenia serwisowego.

SPRAWDŹ STATUS

ZWROT

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru.

DOKONAJ ZWROTU

REKLAMACJA

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji.

DOKONAJ REKLAMACJI

Formularz zwrotu

W celu dokonania zwrotu, wypełnij poniższy formularz.

Formularz zwrotu


Informacje o sposobach zwrotu towaru

Możesz tutaj zapoznać się z sposobami zwrotu zakupionego towaru

Procedura wysyłkowego zwrotu towaru
1. W celu dokonania wysyłkowego zwrotu towaru prosimy o wypełnienie elektronicznego formularza zwrotu towaru. Możliwe jest również wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu. W przypadku braku drukarki prosimy o ręczne przygotowanie formularza zwrotu, zawierającego wszystkie wskazane w nim informacje. Wypełnienie elektronicznego formularza zwrotu umożliwi śledzenie statusu zwrotu oraz ułatwi komunikację z działem zwrotów.
2. Wypełniony formularz prosimy o odesłanie razem z towarem i kopią dowodu zakupu (paragon / faktura) do głównego serwisu firmy we Wrzosowej (42-263 Wrzosowa, ul. Sabinowska 14E).
3. Paczka jest komisyjnie otwierana i sprawdzana z jednoczesnym nagraniem procesu otwarcia przez system monitoringu. Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.
4. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta.

W razie Państwa wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym serwisantem pod numerem telefonu (22) 102-16-88